duminică, 29 ianuarie 2012

Cod la cuptor cu ardei si cartofi grecesti






Astazi nu am avut chef mai de nimic, asa ca am stat si am lenevit. ...si am mancat, ca doar nu rezist fara asa ceva. Cheful de actvitati fiind redus, m-am orientat catre o reteta usoara, atat din punct de vedere al timpului cat si ca efort depus.

Am spalat si taiat betigase un ardei gras portocaliu si un ardei rosu si un sfert din ele le-am asezat pe folie de staniol, ca un pat, pe care am asezat bucatile de cod. Am adaugat putina sare, piper, felii de lamaie, patrunjel, 2 catei de usturoi nedecojiti si am impachetat folia de staniol. Actiunea a fost repetata de 4 ori pentru a fi sigura ca nu mor de foame mai tarziu.




Am curatat 4 cartofi pe care i-am taiat cubulete, i-am asezat intr-un vas termorezistent si am adaugat zeama de la jumatate de lamaie, sare, piper, oregano, verdeata tocata marunt, 2 catei de usturoi decojiti si zdrobiti, coaja de lamaie taiata pestisori mici. Am presarat deasupra boia de ardei dulce, fulgi de chili si ulei de masline. Am adaugat jumatate de pahar de apa amestecat cu vegeta.


La cuptorul incalzit la 170grade am bagat ambele tavi si am lasat pestele jumatate de ora, iar cartofii i-am scos dupa 3 sferturi de ora.

M-am delectat cu o portie sanatoasa de peste si un pahar de vin alb ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu