sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Tarta cu spanac






Spuneam intr-un post al meu mai vechi ca nu exista decat o singura reteta de spanac care sa-mi placa. M-am inselat amarnic. Cea de mai jos e absolut delicioasa. Si intr-adevar, doar pe incercate mai afli cate una, alta.

Inspirata dintr-o revista, am cumparat ricotta (urda noastra cea de toate zilele, ma rog, nu chiar toate ca eu de exemplu nu am avut) si m-am pus pe treaba.

Am incins intr-o tigaie 2 linguri de ulei de masline, am calit usor 2 catei de usturoi apoi am pus 400gr de spanac congelat, sare, piper si putina nucsoara. Am asezat un capac deasupra si am lasat la foc mic pana s-a dezghetat spanacul si inca vreo 2-3 minute in plus; nu este necesar adaos de apa. Cand a fost gata, am adaugat 200gr de ricotta si am amestecat.


Am acoperit o tava cu hartie cerata si am asezat peste ea o bucata foaie de foietaj. Am dat la cuptorul deja incins la 180grade pentru 10 minute.
Am scos tava, am pus compozitia de spanac si am intins-o. Am format 4 goluri in spanac, locuri in care am spart cate un ou si am presarat putina sare deasupra.

Tava am dat-o din nou la cuptor pentru 10 minute.
Bestiala :d...







Un comentariu: