joi, 5 aprilie 2012

Mic-dejun



Si pentru ca unele idei de mic-dejun vin greu, va propun una dintre urmatoarele variante, pregatite saptamana trecuta:

Lapte cu fructe deshidratate

Am amestecat stafide cu felii de banana, kiwi, papaya si ananas. Peste ele am adaugat o cana cu lapte cald amestecat cu putina miere.



Tartine cu branza de capra si ansoa


Feliilor de paine prajita le-am picurat putin din uleiul in care au fost conservate file-uri de ansoa, am adaugat cate o bucata de branza de capra si un file de ansoa deasupra. Merge si cu tofu ca inlocuitor pentru branza de capra.



Oua-ochiuri de prepelita cu sunca si spanac


Spanacul inghetat l-am pus sa se caleasca alaturi de o lingura de ulei. Cand s-a dezghetat complet am adaugat putin lapte, sare si l-am lasat inca vreo 20 de minute.
Ochiurile le-am pregatit in tigaia de teflon, fara ulei, sunca taiata cubulete a fost si ea perpelita putin alaturi de ochiuri si felii de ciuperci.





2 comentarii: