duminică, 22 ianuarie 2012

Ficat de vita cu castraveti murati






Recunosc ca ficatul nu este printre alimentele mele preferate, poate cel de porc prajit, dar mai rarut (adica o data pe an e suficient). Gandindu-ma cum sa fac sa scap de una bucata ficat de vita ratacit prin frigider (cine stie cum, ca eu nu tin minte sa-l fi cumparat), mi-am zis ca n-ar strica sa-l alatur de muraturi, preferatele mele de altfel. Cum pe acestea as fi in stare sa le mananc si pe paine, nu se poate sa nu mearga cu niste ficatel gatit. Zis si facut.

Am luat bucata ratacitoare de ficat, de aproape 500gr, am feliat-o in bucati subtiri pe care le-am sters apoi cu un servet de bucatarie. O ceapa am tocat-o marunt si am calit-o nitel in ulei incins, dupa care am stins cu o lingurita otet. Am completat cu 350 ml de supa de vita si am lasat sa fiarba 5 minute.


Dupa ce am dizolvat o lingurita amidon in putina apa, l-am pus peste supa, am amestecat sa se incorporeze si am completat cu 4 castraveti murati taiati rondele. Sarea, piperul si o lingurita de mustar au condimentat totul inainte de a mai fierbe 5 minute.
Ficatul feliat l-am condimentat cu sare si piper apoi, trecut prin faina, l-am prajit in ulei incins. Cand a fost gata l-am adaugat la sosul de mai devreme si l-am servit cu gogonele si conopida murata.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu