duminică, 8 ianuarie 2012

Tartine cu somon



Stii cum se zice: 3 feluri de mancare pe zi si 2 gustari. Iar daca se poate sa fie din 2 in 2 ore si mai bine. Insa eu nu reusesc sa petrec o zi fara sa mananc la fiecare 2 ore pana ce adorm. Asa ca sunt vreo 7 gustari de-a lungul intregii zile. O ciorbita/2 ciocanele de pui/un iaurt mare/un sandwish homemade/un ou fiert/un covrig/etc.

WE acesta a fost unul mai lejer, chiar daca zorii lui m-au prins in aceeasi locatie de sarbatorit aniversati :D, la o cana de vin fiert. De data aceasta am fost si eu unul dintre ei.

Si daca tot a fost lejer si eu aveam nevoie de o gustare, m-am uitat ce mai am prin frigider si am zis sa incerc niste tartine cu somon si creveti. Am taiat si putin unt, lasandu-l intr-o farfurie sa se inmoaie la temperatura camerei, cu gandul sa-l aranjez mai tarziu.

Somonul si crevetii i-am fiert in putin vin alb. Cand au fost gata, i-am lasat sa se raceasca si apoi i-am maruntit. Am prajit cateva felii de paine apoi le-am uns cu untul aromat cu verdeata, dupa o reteta pescuita de pe net si adaptata gusturilor mele (adica cu mult usturoi). Peste unt am pus amestecul de somon si creveti si am picurat putina zeama de lamaie.


Mai trebuie sa zic ca a fost de milioane? Sau poate doar pofta mea prea mare...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu