luni, 23 ianuarie 2012

Aripioare de imprumut



Aproape in fiecare WE ne intalnim cu un grup de prieteni (fosti colegi de liceu) si mergem la o bere, vin sau un pranz tarziu in apropiere de noi. De obicei campam la Trattoria Roma de la Favorit, unde ne-a atras pizza la inceput dar, cum eu nu sunt mare amatoare de asa ceva, trecand prin meniu si gustand ba dintr-una ba din alta, am ajuns la aripioare cu sos de chili iute si cartofi gratinati, care a devenit felul meu preferat de mancare din aceasta locatie. Pe langa sosul de chili mai exista si cateva picaturi de pesto, care mi se pare ca se potriveste de minune cu celelalte componente.



Tot aici credeam ca mananc cel mai bun cheesecake pana am dat de cel din vama, de la La Bibi. Pacat ca acesta din urma se face cu masura si trebuie sa fiu pe faza ca sa prind si eu o portie si sa-mi indulcesc WE-urile de vara. Dar pana da caldura mai este asa ca nu m-am ascuns dupa deget nici weekend-ul acesta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu