sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Curry de peste






Daca tot aveam condimente din Thailanda, m-am gandit sa mai folosesc din ele. Asa ca astazi am incercat curry de peste. Ideea mi-a venit dupa ce dadusem deja 5 minute la cuptor un file de pangasius cu putina sare. 
Dar nu a contat asa ca l-am scos frumos si l-am portionat in bucatele mai mici pe care le-am dat deoparte.

Am curatat o ceapa mijlocie si vreo 3,4 catei de usturoi, am taiat ceapa pestisori si usturoiul felii si am calit totul intr-o tigaie in care am incins putin ulei.


 Dupa ce si-au schimbat culoarea, am adaugat fasii de ardei rosu, sos de soia vreo 2, 3 linguri, ghimbir cam o lingurita, aceeasi cantitate de thai curry si jumatate de lingurita de kaffir lime.


Am pus pestele si am tinut pe foc mic cam 10-15 minute, amestecand mereu.
Singura parere de rau a fost ca nu am pregatit mai multe portii :D.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu