miercuri, 18 ianuarie 2012

Crema de mazare






Cum sunt o fana infocata a legumelor, dar lactatele ma fac sa o iau la fuga uneori, m-a gandesc la/caut diferite combinatii care sa-mi aduca avantaje dpdv al alimentatiei. Urmatoarea este una dintre ele.

Din jumatatea de kilogram de mazare pe care o aveam congelata am folosit 300gr pe care am fiert-o in apa clocotita, cu sare, timp de 3 minute dupa care am scos-o din oala si am clatit-o.
Am calit un catel de usturoi intr-o lingura ulei pana a prins putina culoare.


Mazarea am amestecat-o cu coaja rasa de la o jumatate de lamaie si am pus amestecul peste uleiul cu usturoi. Am adaugat sucul de la o lamaie (aproape tot), sare, piper si am dat totul la blender.

Am prajit cateva felii de paine, le-am uns cu branza de vaca amestecata cu putina crema de branza si deasupra am adaugat crema de mazare.





2 comentarii: