duminică, 15 iulie 2012

Tarta cu gem






Din camara plina de borcane cu gem si dulceata am ales doua borcane de gem de prune si m-am gandit sa le vin de hac. A rezultat aceasta tarta delicioasa si numai buna alaturi de un pahar de lapte.

Aluatul l-am preparat ca aici, adaugand in plus putina de faina (asa mi-a "cerut" compozitia dupa ce am amestecat ingredientele initiale). L-am separat in doua bucati, una dintre ele putin mai mare ca cealalta. Cea mica a fost bagata la rece in frigider, iar pe cealalta am modelat-o (pe masa presarata cu faina) intr-o forma rotunda, cat sa se potriveasca in tava de tarta, peste foaie de copt.


Am amestecat continutul a doua borcane de gem de prune de 400gr cu 5-6 nuci verzi din dulceata, taiate sferturi. Am completat cu miez de nuca maruntit de la 4 nuci uscate si am amestecat. Compozitia am adaugat-o in tava si am ornat deasupra cu fasiute taiate din nbucata de aluat pusa ian frigider, dupa ce am modelat-o intr-o foaie.


Am dat tava in cuptorul incins la 180grade, pentru 30 de minute, pana s-a rumenit.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu