miercuri, 24 octombrie 2012

Tocana de pui cu ardei si ceapa






Long time no see sau vorba aia: "Codrule, codrutule,/ Ce mai faci, dragutule..."

Iar acasa, iar portbagaj plin de legume/fructe, borcane de muraturi/dulceturi/compoturi/tocane ca, vorba aia, mancaruri “ca la mama acasa” nu face oricine. Puiul de tara a pus capac la toate dar tare gustos a mai fost.Prima data m-am ocupat de carne. Am desprins pulpele de pe pui, le-am injumatatit si le-am pus la fiert, luand spuma formata deasupra. Le-am lasat pana au fost aproape gata (cu vreo 20 de minute inainte - puiul asta sanatos se lasa fiert greu).



Am ales din cornul abundentei 9 ardei si unul iute, pe care i-am curatat de seminte si i-am tocat cubulete. 5 cepe si-au gasit si ele sfarsitul pe blatul de tocat, maruntite bine, apoi au fost adaugate peste uleiul incins din tigaie, sa se caleasca. Cand au fost gata, ingalbenite, am adaugat cubuletele de ardei si, peste 5 minute, 2 rosii tocate in bucati mai marisoare. Le-am lasat 2-3 minute, am adaugat pulpele de pui si am completat cu apa in care au fiert pana la nivelul legumelor.Am lasat mancarea pe foc pana a fost gata carnea si chiar inainte de servire am completat in farfurie cu usturoi pisat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu