marți, 20 decembrie 2011

Supa crema de ciuperci si ardei copti



In asteptarea Craciunului, sau mai bine zis a lungului drum catre casa, m-am hotarat sa ma incalzesc cu o supa usoara.
Pentru aceasta am pus la fiert o bucata de praz, vreo 3 catei de usturoi curatati si 250gr de ciuperci champignon. Cand au fost gata legumele, am pus 2 ardei copti (productie din congelatorul mamei) si am pasat compozitia. Am adaugat 2 linguri smantana, am potrivit de sare, piper si am mai lasat sa fiarba 5 minute.

Am servit cu smantana si felii de paine prajite putin in unt. M-a cam durut sufletul dupa ardeii copti, sa-i mananc altfel decat in varianta dupa care sunt innebunita (cu dressing de ulei, sare, otet) dar rezultatul a meritat :D





2 comentarii:

  1. In asteptarea Craciunului te astept si eu cu o reteta de cozonaci sau de piftii... dar, ca sa nu zici ca sunt fata rea te iert daca aflu secretul ciorbei de PERISOAAAAAAREEEEEEEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  2. De racituri iti dau reteta maine, de dimineata ma apuc sa fac. La cozonaci zic pas anul acesta, mi-a oferit matusa-mea vreo doi :D

    RăspundețiȘtergere