joi, 1 decembrie 2011

De Sfinti la baut



Aseara, in cinstea sfantului de ieri si a celor ce poarta numele Andrei/Andreea, ne-am hotarat sa iesim din nou in oras, asa cum e regula: daca e sarbatorit, atunci de baut sa-i dam si asta sa fie cadoul nostru pentru el.

Ca de obicei, prima optiune pe lista de iesiri este Piranha, pe care am onorat-o si in aceasta seara. O perioada am incercat sa nu ajungem aici in fiecare vineri seara sau zi aniversara a vreunui membru al grupului, cum faceam de obicei in anii trecuti, principalul motiv fiind ventilatia proasta care deranjeaza nefumatorii. Acum insa este ok, dovada fiind faptul ca poposim in locatie destul de des.

Ce va recomand, daca se intampla sa treceti in aceasta perioada pe acolo, sa verificati daca au in gradina un mic foc "de tabara" si ceaunele mari puse pe pirostrii. Daca da, neaparat sa va luati mancare de acolo, e proaspat facuta si delicioasa, iar muraturile sunt exceptionale, m-au uns la papile.

Eu deja comandasem o pulpa de pui cu cartofi piure, dar nu am putut trece peste fara o farfurie de muraturi.
Ceilalti si-au mai luat fasole cu ciolan si ceapa rosie sau carne la garnita cu mamaliguta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu