duminică, 18 decembrie 2011

Burgeri la gratar






In perspectiva unei alimentatii sanatoase (sau incercand sa ma amagesc frumos), am incercat niste hamburgeri la gratar.

Am calit o ceapa intr-o lingurita de ulei si putina apa pana a devenit sticloasa. Carnea tocata (carne de vita si de porc) am amestecat-o cu ceapa de mai devreme, o felie de paine inmuiata in apa si stoarsa, verdeata tocata marunt (jumatate de legatura patrunjel, jumatate de marar), un cartof fiert bine si pasat (uneori tai cartoful bastonase si le calesc in ulei pana se inmoaie), condimente, sare, piper si am format chiftele mai mari, pe care le-am pus la prajit pe tigaia grill.


Pentru mine principala improvizatie in materie de garnituri o reprezinta cartofii la cuptor in punga cu condimente. Deci i-am pregatit conform instructiunilor, doar ca am pus mai putin ulei. Au iesit un pic mai prajiti decat de obicei, dar au fost deliciosi.


Alaturi merg niste muraturi (castraveti, varza) sau sos dulce chilli.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu