miercuri, 7 decembrie 2011

Salata de cartofi si salata verde






Din cele 30 si ceva de kilograme cu care m-am procopsit de la parinti (crezand poate ca vine foamea in capitala), am ales si eu cativa cartofi, i-am spalat si periat, nu de alta dar nu mi-as dori vreun graunte de pamant printre dinti.

I-am taiat sferturi sau bucati mai mici (depinde de marimea cartofului) si i-am pus la fiert in apa fierbinte, alaturi de cateva crengute de rosmarin, cateva bucati de coaja de lamaie si putina sare.



Dupa ce au fiert, i-am lasat sa se scurga cateva minute apoi i-am pus intr-un vas. Deasupra lor am adaugat o bucatica de unt, sare, piper, ulei de masline, o mana de marar si zeama de la jumatate de lamaie si am amestecat.

In timp ce cartofii fierbeau, am spalat cateva frunze de salata verde si le-am lasat sa se zvante nitel. Salata de cartofi de mai sus fiind gata, intr-un vas am pus frunzele de salata verde rupte in bucati mai mici, am adaugat sare, piper, ulei de masline si otet balsamic si am amestecat.
Cele doua salate mi se pare ca merg foarte bine impreuna asa ca le-am consumat pe post de cina mai usoara.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu