marți, 6 decembrie 2011

De ziua noastra...reloaded again


Sambata dimineata m-au pocnit zorile cu lumina lor si m-au ridicat devreme din dulceata somnului. Singura cuc am petrecut vreo 4 ore, pana s-au trezit si alti combatanti, de ne-am pregatit  moralul pentru noua zi. Mai o cafeluta, mai un mic-dejun frugal, mai o fuga pana in Cisnadie dupa carnaciori afumati de agatat in camara sau de pus la garnita pentru iarna si soarele s-a ridicat pe cer.

Era o zi importanta, urma sa mergem la Selimbar, sa ne dam cu motodeltaplanul. Doar o parte dintre noi s-a incumetat sa incerce aceasta metoda de deplasare, asa ca ne-am grabit spre aripile care ne asteptau deja intinse. A fost o super experienta, chiar daca a durat doar vreo 10 minute, pe care urmaresc sa o repet in vara dar pentru jumatate de ora sau chiar mai mult.
Ajunsa acolo, aveam inima cat o nuca si un nod in stomac, care s-au mai destins pe masura ce timpul trecea (am fost a doua la coada). Decolarea a fost lina, fara palpitatii sau nevoia de usurare. Curbele au fost superbe, privind drept in fata acoperisurile Sibiului. Pacat ca nu-mi vedeati ranjetul de pe fata, ati fi crezut ca o luasem razna. Aterizarea a fost foarte tare, o trecere placuta de la zborul lin la mersul pe 3 roti. Va recomand sa incercati si voi, nu stiti ce pierdeti!









Dupa-amiaza am facut un scurt traseu prin padure, mai mult ca o plimbare, de am vazut Cisnadia si Cisnadioara si vreo doua livezi de meri. Numai bine am prins si apusul de soare si am bagat la "cutiuta" o reteta de gulas, pe care gazda noastra, inimoasa asa din fire, mi-a rezumat-o.





Dupa o zi asa plina ne-am retras la cabana si ne-am pregatit pentru gratar si foc de tabara. Discutia de la masa s-a invartit asupra vedetelor serii: pisdulicile, cumparate din galantar de la "La tzatza dulce" (si nu e vorba de doamna de la tzara ;) ), acompaniate de vin rosu fiert, exact cum imi place mie.





Zeci de ture de MultiBong pe tableta si seara (sau dimineata) s-a terminat din nou cu Just Dance, de data asta in 4 persoane. O nebunie nu alta!


Duminica dimineata ne-am trezit mai tarzior, stiind ca nu mai avem in plan decat facutul bagajelor si imbarcarea lor in masina. Am  stat pe terasa, la o cafea sau o ceasca de ceai fermecat, admirand Fagarasul in lumina diminetii. Ne-am luat picioarele la spinare dupa cateva ture scurte de MultiBong.
Din dorinta de a vedea Sibiul din nou, am trecut pe la hangar si am dat roata cu motodeltaplanul pe deasupra orasului, cu promisiunea ca la vara vom reveni cu forte noi.

Prieteni noi si foarte simpatici, gazde super, la care speram sa revenim. Au fost cateva zile care ne-au scos din cotidian si, chiar daca nu ne-am odihnit, psihic ne-au revigorat.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu