joi, 15 decembrie 2011

Miercurea este noua Vineri



Berea de vineri nu s-a mutat miercuri, doar s-a multiplicat. Miercurea este doar de incalzire.
Noua locatie (de fapt una mai veche, dar prin care nu am mai trecut din vara) a fost in centrul vechi, la Brauhaus, la un date cu vechi amici.

Ce mi-a placut aici acum ceva timp a fost mancarea buna si ieftina. Din pacate bucatarul s-a schimbat de atunci de vreo doua, trei ori si acum sunt alte feluri culinare (nu neaparat rele ci doar nu pe gustul meu) si preturi mai piperate. O chestie care imi place inca sunt peretii din camera din spate, mai bine zis tapetul de pe ei, cu vechi carti postale, poze si articole.


Sa revenim insa la mancare. S-a lasat ceva timp asteptata, iar noi eram ca niste catei lihniti, cu ochii aproape tot timpul pe chelner: " la masa aceea a adus, cred ca erau veniti inaintea noastra, suntem multi, va dura ceva", "acolo sunt doi, ce cauta cu mancare la ei ca au venit la cateva minute dupa noi".
Intr-un final apoteotic au ajuns si farfuriile aburinde la noi la masa. Din lipsa de inspiratie (avand la baza meniul destul de subtirel), ne-am luat mai toti (cu o singura exceptie) muschi de porc invelit in bacon, cu sos brun si am ales o garnitura de cartofi cu rozmarin. Nu stiu daca a fost neaparat foamea cea care a avut un cuvant de spus, dar ni s-a parut foarte gustos. La mine a tronat in farfurie si o zeama de usturoi, prin care am trecut cartofii nemanjiti de sos brun.


Daca la acest fel puteti avea dubii asupra obiectivitatii noastre, la desert va recomand din start prajitura casei. Crema de branza pe blat de biscuiti, cu fructe proaspete si sos a incantat asistenta si ne-a dat un motiv sa revenim (desert mult mai delicios decat cheesecake-ul ce-l aduceau acum vreun an de la the Barrel). Eu am optat pentru un tiramisu, care a fost gustos, dar vorba aia "bruceli il bate pe vandame".



Burtile  fiind puse la cale, ne-am retras cat inca mai eram in glorie si ne-am dat intalnire pe data viitoare, face-to-face sau on-line.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu