sâmbătă, 3 decembrie 2011

De ziua noastra...



De 1 am plecat sa petrecem cateva zile la Tocile, pe langa Cisnadie, la o pensiune de lemn, cu semineu ( periculos - da, am stat cu ochii pe foc in fiecare seara) si vedere de 270 grade din living asupra peisajului: o vale cu o micuta livada si o padurice.




Am ajuns aici joi dupa-amiaza si am fost intampinati cu ciorba acra, dreasa cu smantana si ou, acompaniata de o salata dementiala de ardei iute cu ceapa si putin morcov.

(Gazda m-a sfatuit sa toc feliute ardeiul iute, ceapa si morcovul - doar pentru putina culoare, sa le pun cu sare grunjoasa si sa le las peste noapte. Daca ardeii sunt foarte iuti, se adauga in compozitie si ardei nepicanti, acestia imprumutand aroma de la ceilalti. A doua zi se pun in borcane sterilizate, cu o compozitie de apa si otet - gust predominant de otet, borcanele se pun intr-o oala cu apa si se fierb putin. Apoi totul merge in camara. Demential, v-am zis!)


Dupa doua portii de ciorba, pe care nu le-am putut refuza (niciodata nu am refuzat mancarea care-mi merge la inima), au urmat sarmalute in foi de varza murata, cu afumatura si mamaliguta (smantana nu a lipsit nici ea, doar ca mie imi place sa pastrez intact gustul sarmalutelor si nu am folosit). Inutil sa mai pomenesc de faptul ca abia m-am ridicat de pe banca si asta doar cu putin ajutor. Stiti aia cu: "nu ma-mpinge c-ametesc"? Ei , la mine era "nu ma-mpinge ca ma rostogolesc".

Seara s-a terminat in fata semineului, cu discutii diverse, filosofice, tablete cu jocuri, tenis pe Wii, colectia Cantec despre Gheata si Foc, vin rosu de casa si o diversitate de beri, dintre care mi-a ramas in minte cea de ghimbir, un pic mai piscatoare de limba.



Best of the best a fost Just Dancing (dpmdv), care ne-a tinut ocupati vreo cateva ore, sfarsindu-se prin discutii cu privire la trisat, trisori si alte d'astea, cu adaos de putina febra musculara. Concluzia mea asupra serii a fost ca fix Wii-ul imi lipseste din casa + primul si al treilea cd si Michael.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu