miercuri, 30 noiembrie 2011

Spanac






Am incercat de vreo doua ori mancare de spanac, crezand prima data ca e asemanatoare cu cea de urzici si apoi cautand acel ceva care sa mi-o faca atractiva. Cea de urzici e delicioasa si as manca pana as cadea lata, in schimb din cea de spanac de fiecare data abia am putut inghiti prima lingura, a doua nu mi-a mai trebuit. Am dat insa de o reteta care pur si simplu ma incanta.

Dintr-o punga de spanac inghetat am pus la fiert 8 bucati de spanac, cu foarte putina apa. Cand s-au dezghetat am adaugat o lingura ulei, 2 linguri lapte, 2 catei de usturoi zdrobiti si am mai lasat pe foc 5 minute.



Se serveste cu mamaliguta sau cu paste (dupa ce pastele au fiert dupa instructiunile de pe punga, am adaugat spanacul gatit dupa reteta de mai sus si fulgi de chili)

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu