sâmbătă, 30 iunie 2012

Budinca cu gem la cuptor






Pe cat de simplu este acest desert, pe atat e de bun si usor de facut.
Inspiratia mi-a venit dintr-o revista, am pregatit budinca de cateva ori dar tot nu ma satur.

Am uns cu unt o tava si am pus 150gr de gem in ea, distribuindu-l uniform pe fundul tavii. Gemul a fost de prune, cu bucati de nuci prin ele, homemade by mama.
Am luat 2 franzele proaspete si le-am decupat colturile si coaja de pe partile mai late. Le-am taiat in doua pe lungime apoi fiecare bucata am injumatatit-o din nou, tot pe lungime; am uns cu unt (100gr in total) pe o parte si cu gem de prune (250gr in total) pe cealalta toate fasiile de paine. Le-am strans sub forma de rulouri, avand partea de gem spre interior, si le-am pus intr-o tava cu partea taiata in sus. In total vor rezulta opt astfel de rulouri.


Intr-un bol am batut 4 oua cu 400ml de smantana, 500ml de lapte si 80gr de zahar, condimentand cu putin extract de vanilie. Compozitia am turnat-o in tava, uniform,  si am lasat 20-30 de minute sa se patrunde painea. Am bagat apoi tava in cuptorul incins la 150de grade si am lasat-o pana s-a rumenit (cam o ora si jumatate).

Am servit-o imediat ce am scos-o din cuptor si nu m-am lasat pana nu am terminat si a doua portie.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu