miercuri, 27 iunie 2012

Ciorba radauteana






Daca va place ciorba de burta (mie imi place foarte mult) si vreti sa va delectati cu ceva mai light, reteta de mai jos e numai buna. E prima data cand am pregatit-o dar sigur nu va fi si ultima.

Am pus la fiert 2 bucati intregi de piept de pui (300gr) in 3 litri de apa si am lasat sa fiarba, adunand spuma din cand in cand.
Intre timp am curatat doi morcovi, o radacina de patrunjel, jumatate de telina mica, un cartof si o ceapa; in afara de ultima, am taiat legumele in bucati mai mari si le-am pus pe toate la fiert peste pui cand acesta a incetat sa mai faca spuma. Am lasat totul la fiert pana s-au inmuiat legumele si a fost fiarta carnea apoi le-am scos din zeama. Din aceasta am dat deoparte un polonic, pentru a folosi mai tarziu.



Carnea am desfacut-o in fasii si am pus-o din nou in supa. Legumele le-am pasat, le-am trecut prin sita si apoi le-am adaugat si pe ele in supa (un pont primit a fost sa adaug gogosari din otet, taiati fasii). Le-am lasat sa dea un clocot impreuna, am condimentat cu sare si piper apoi am tras oala de pe foc si am lasat sa se raceasca.



Intr-un vas am batut bine 2 oua apoi am adaugat smantana, cam 200gr, am omogenizat si am completat cu 3-4 catei de usturoi zdrobiti si supa ce a fost data deoparte mai devreme. Compozitia am turnat-o peste supa racita (sa nu se branzeasca), am acrit cu otet, dupa gust, condimentat cu sare/piper si am taiat o legatura de patrunjel deasupra.

E absolut delicioasa!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu