miercuri, 13 iunie 2012

Supa de iaurt cu castraveti






La moleseala datorata caldurii care ne-a lovit zilele astea am gasit antidot: o supa rece, aromata si usoara. Plus ca are si vitamine.

Am luat 4 castraveti medii (nu a fost nevoie sa-i curat de seminte pentru ca nu aveau), i-am decojit si taiat bucati mai mari. Am adaugat peste ei 4 catei de usturoi, curatati si striviti, 2 linguri de suc de lamaie proaspat si marar tocat marunt.

Am pus totul intr-un blender, am completat cu 4 cani de lapte batut, luat direct din frigider, 2 linguri de ulei de masline, am condimentat cu sare si am amestecat pana s-a omogenizat.
Se poate servi imediat sau se pune in frigider, pentru mai tarziu.

A fost delicioasa!

Se poate face si dietetica daca se inlocuieste laptele batut cu iaurt sarac in grasimi si nu se adauga ulei ;)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu