duminică, 24 iunie 2012

Tarta cu banane si migdale






In sfarsit am avut o dupa-amiaza libera si mi-am putut stavili pofta de dulce cu aceasta tarta cu banane si migdale.

Am avut 100gr de migdale, pe care le-am maruntit.
Intr-un vas am amestecat 230gr de faina cu 5 gr praf de copt si jumatate de lingurita de sare.
In altul am batut bine 2 oua cu 150gr de zahar si 100gr de unt topit. Am amestecat cele doua compozitii, am adaugat migdalele maruntite si 4 banane facute piure. Pentru placerea gustului, am scapat si cateva patratele de ciocolata injumatatite (vreo 5-6 bc).


Am turnat totul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat-o la cuptor pentru 30 de minute, acesta fiind deja incalzit la 180de grade.
Cand a fost gata am scos tava si am lasat tarta sa se raceasca. Am ornat-o cu zahar pudra si ciocolata rasa.

Pofta mare!








Un comentariu: