duminică, 1 iulie 2012

Tabbouleh






Tabbouleh - o masa gustoasa si gata in 10 minute. Asta am pregatit astazi pentru pranz.

Reteta originala cuprinde bulgur, care a fost inlocuit acum de cus-cus (am avut in camara); din acesta am preparat 70gr (jumatate de cana) conform indicatiilor de pe pachet. Acest lucru a presupus amestecul intr-un vas a cantitatii de mai sus cu  jumatate de cana de apa sarata, adusa la fierbere. Am lasat 5 minute acoperit vasul apoi am rasfirat cu furculita, pentru a nu ramane cocoloase.

In acest timp am tocat marunt 2 legaturi de patrunjel proaspat si 2 linguri de menta. 4 rosii mai marisoare le-am curatat de pielita si le-am tocat cubulete (au umplut cam o cana si jumatate); la fel am procedat si cu 2 castraveti mijlocii. Am taiat rondele 3 cepe verzi si am pisat un catel de usturoi. Toate acestea le-am amestecat cu cus-cus si le-am asezat intr-o farfurie.

Deasupra am turnat un sos format din 6 linguri suc de lamaie, 4 linguri ulei, sare si piper.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu