miercuri, 20 iunie 2012

Pulpa de pui cu mustar la cuptor






Aceasta reteta mi se pare rapida si gustoasa in acelasi timp si, daca o incercati o data, sunt sigura ca o veti repeta.

Intr-un bol am amestecat o lingura de mustar boabe cu o lingura de iaurt, o lingurita de boia dulce si una de boia iute, o lingura ulei si am condimentat totul cu sare si piper.


Am folosit 4 pulpe de pui mai mici, dezosate, pe care le-am spalat.
Am trecut pulpele prin amestecul de mai devreme apoi le-am pus pe gratar; acesta avea dedesubt o tava in care am turnat jumatate de cana de apa.


Le-am dat la cuptor (incins deja la 180 de grade) timp de 20 de minute, am intors pulpele pe cealalta parte si le-am tinut inca 10 minute.

In acest timp am facut o salata din ceapa verde, castravete si rosii, care a mers de minune cu pulpele de pui.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu