duminică, 3 iunie 2012

Chiftele de peste cu sos de iaurt






Pe aceeasi idee cu chiftele de saptamana trecuta am mers si astazi si am pregatit chiftele de peste cu sos de iaurt si usturoi.

Am avut 500gr de peste dezosat, pe care l-am dat la masina de tocat si l-am amestecat cu carnea din 2 conserve de ton in apa (scurse bine de lichid). Am adaugat la amestec un ou, o jumatate de legatura de marar tocata marunt, 100ml de iaurt de baut, o lingura de capere injumatatite si o lingura de busuioc uscat.

Din compozitie am format chiftele si le-am prajit in ulei incins, cele mai norocoase dintre ele ajungand insa in tava din cuptor, incinsa si ea. Acestea din urma s-au rumenit frumos, la o temperatura de 180 de grade, timp de 20 de minute.

Sosul de iaurt l-am pregatit din 200 ml iaurt de baut in care am amestecat cateva fire de patrunjel si marar, tocate marunt, 2 catei de usturoi facuti pasta si un castravecior murat, taiat cuburi. Am potrivit de sare si piper si l-am servit alaturi de chiftele.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu