duminică, 10 iunie 2012

Omleta- mic dejun de duminica






Si pentru ca e dimineata si am nevoie de ceva gustos, sa pot sa ma trezesc mai bine, mi-am pregatit aceasta varianta de omleta cu legume, pe care v-o recomand si voua.

Am calit intr-o lingura de ulei o ceapa verde tocata marunt. Cand a fost gata (calita nu arsa) am adaugat 2 ciuperci taiate felii mai groase si le-am lasat pana s-au inmuiat; am completat apoi cu o rosie taiata bucati si am mai lasat vreo doua minute pe foc.



Separat am batut 2 oua, am pus peste ele 100ml iaurt (va recomand smanatana daca aveti), putina sare si am amestecat. Am turnat totul peste legumele calite si am lasat pe foc pana au fost gata. Intre timp am pus peste ele si niste frunzulite de patrunjel si marar tocate marunt.
In farfurie am adaugat niste telemea de vaca faramitata, care a completat omleta rezultata.
Pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu