duminică, 17 iunie 2012

Briose cu banane






La nebunie imi plac briosele, indiferent daca sunt sarate sau dulci, cu fructe sau cu ciocolata.
Astazi mi-am pus in gand sa incerc inca o varianta cu fructe si am ales pentru ele cateva banane coapte.

Un ou batut bine bine l-am amestecat cu 50gr de unt topit si 50 ml de ulei. Am completat cu 50 ml lapte si 150gr de branza crema.
Separat 200gr de faina alba am amestecat-o cu un plic praf de copt (10gr), un varf de cutit de sare si 100gr de zahar. Compozitia am adaugat-o peste cea facuta mai devreme si am pus 3 banane (200gr) pasate, amestecand bine.

Am turnat in formele de briose aluatul si am ornat cu cate o mura fiecare briosa.
Am tinut tavile 15 minute la cuptorul incins deja la 200 de grade, dupa care le-am scos si am lasat briosele la racit pe un gratar. Compozitia ajunge pentru 20 de briose.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu