marți, 28 februarie 2012

File de pangasius cu unt si verdeata






Pentru o cina usoara pestele mi se pare cel mai potrivit, iar in aceasta seara l-am pregatit alaturi de un sos de unt cu verdeata. De obicei folosesc cod sau pangasius si creveti (gatiti 5 minute in vin alb), care sunt dementiali.

Am luat un file de pangasius (150gr) si l-am taiat fasii mai groase. L-am condimentat, l-am dat prin faina si apoi am scuturat excesul de faina. Am pus pestele intr-o tigaie de teflon in care s-a incins o lingura de ulei. L-am lasat la foc mic pana a prins o culoare aurie apoi l-am intors pe cealalta parte. Cand a fost gata l-am scos intr-o farfurie si am acoperit, sa se mentina cald.



In tigaie am adaugat 20gr de unt si, dupa ce s-a topit, cateva frunze de patrunjel tocate, vreo 10 capere si o lingura suc de limete. Am lasat pe foc inca un minut apoi am turnat compozitia peste peste.

L-am servit alaturi de cartofi natur asezonati cu patrunjel.





4 comentarii: