sâmbătă, 4 februarie 2012

Pollo alla cacciatora






...sau tocana de pui a vanatorului (sau tocana vanatorului de pui :D)

Super gustoasa si nu e greu de facut. Va trebuie doar rabdare (va sta la cuptor o ora si jumatate); daca sunteti flamanzi rau de tot, mai bine va orientati catre altceva. Eu recunosc ca am avut rabdare si am stat cu ochii pe ceas pana a fost gata.

Am avut doar un kg de ciocanele (puteti folosi si pulpe superioare), pe care le-am spalat, pastrand pielea, si le-am pus intr-un vas; peste ele am adaugat 400ml vin rosu, un catel de usturoi zdrobit, 3-4 foi de dafin, o crenguta de rosmarin pisata inainte in  mohar, sare, piper si am dat la frigider pentru o ora si un pic (ideal ar fi sa lasati peste noapte).


Am scos ciocanele si le-am sters cu un servet de bucatarie, le-am dat prin faina, am scuturat excesul de faina si le-am prajit repede in ulei incins, pe toate partile. Separat am calit doi catei de usturoi feliati, am adaugat 5 bucati de ansoa maruntite, o mana de masline negre, fara samburi si o cutie de rosii decojite in sos. Am stins focul si am maruntit rosiile cu lingura.
Cand bucatile de pui au fost gata, le-am pus intr-un vas, am adaugat sosul de mai devreme, vinul in care s-a marinat carnea si am dat vasul in cuptorul incins deja la 180grade, timp de o ora si jumatate.





A meritat din plin sa astept, puiul a iesit foarte fraged si sosul gustos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu