sâmbătă, 18 februarie 2012

Briose cu praz



Dupa amiaza ma asteapta o petrecere si trebuie sa fiu in forma, asa ca un pranz gustos si usor e bine venit, eventual unul care sa nu-mi dea prea multe batai de cap. Si cum saptamana trecuta, cu gandul la o mancare de praz cu masline negre, am cumparat din piata vreo cateva bucati, acestea s-au transformat rapid in mici briose.

Am injumatatit 2 bucati de praz, le-am taiat cozile uscate si le-am trecut printr-un jet de apa, le-am tocat marunt si le-am amestecat cu 100gr de branza rasa Emmentaler.
Intr-un alt vas am pus 200gr faina, o lingurita si jumatate de praf de copt, jumatate de lingurita de bicarbonat si, dupa ce am amestecat, am adaugat 100ml ulei, un ou batut bine si 100ml lapte.
Am incorporat usor in compozitie prazul si branza si apoi am dat la cuptor (incins la 160 grade) pentru jumatate de ora.
Rezultatul:





2 comentarii: