sâmbătă, 4 februarie 2012

Salata de fasole






Dupa o jumatate de zi petrecuta la cumparaturi dupa-amiaza nu am avut chef sa gatesc asa ca am preparat o salata foarte rapida (pentru persoanele mai lenese sau fara chef sa petreaca prea mult timp in bucatarie):

Am folosit fasole alba fiarta din conserva (ieeeee traiasca camara), am amestecat-o cu 2 fire de ceapa verde taiate rondele, 2 rosii taiate bucati mai mici, ulei, sare si otet balsamic.
Am spalat frunzele de salata verde, le-am lasat sa se scurga de apa si apoi le-am rupt in bucati mai mici, pe care  le-am asezat in farfurie.
Peste salata am adaugat compozitia cu fasole de mai devreme si am presarat deasupra frunze de patrunjel si marar maruntite.
Asta a fost tot. Ma tenteaza ideea unor chiftelute cu sos dar asta poate mai tarziu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu