vineri, 2 martie 2012

Risotto cu gorgonzola si mere






M-am trezit de dimineata cu gandul la niste paste cu sos de gorgonzola. Ideea s-a transformat in altceva pana la sfarsit de zi, ca doar asa e mintea omului, plina de idei.

Intr-o lingura ulei de masline am calit o ceapa mica tocata marunt, dupa care am adaugat orez (o cana), jumatate de pahar vin alb sec si supa de legume (o cana). Supa am turnat-o pe masura ce fierbea orezul.

Cand orezul a fiert, am adaugat 40gr unt si putin parmezan, 50gr gorgonzola si jumatate de mar verde taiat cubulete. Am potrivit de sare si piper, am maruntit miezul de la o nuca si l-am adaugat peste orez apoi am acoperit cu un capac pentru 1-2 min.

Cand se serveste se presara deasupra putin parmezan ras si cateva bucatele de nuca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu