marți, 21 februarie 2012

Cina rapida - tikka masala






Fiind din fire pofticioasa, nu ma pot abtine sa nu cumpar din rafturile magazinelor diferite produse care imi fac cu ochiul, cum ar fi si sosuri semipreparate. Achizitionat pentru o degustare de weekend, care de altfel a fost plin ochi de socializare, borcanul de tikka masala nu a rezistat foarte mult si l-am lasat fara capac aseara. Eram curioasa daca este diferit la gust de cel al amestecului de condimente  preparat in casa si am observat ca cel din urma e mai aromat.

Pentru prepararea puiului am taiat cubulete 400gr de carne de pui si am rumenit bucatile intr-o tigaie, in ulei incins, pentru cateva minute.


Cand puiul a fost gata (va puteti ghida dupa culoara albicioasa al acestuia) am adaugat continutul borcanului si am amestecat, tinand pe foc inca vreo 15 minute. Intre timp am fiert si nitel orez pentru garnitura si gata cina mea rapida ;)


Pasta nu pare a fi innecata in conservanti, cred ca voi mai incerca. Nu poate inlocui o mancare gatita, asta este adevarat, dar este chiar gustoasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu