sâmbătă, 11 februarie 2012

Supa crema de mazare






O supa crema fierbinte, perfecta intr-o dupa-amiaza racoroasa (si dupa un mic dejun frugal ). Nu mai spun ca-i gustoasa si usor de gatit;).

O ceapa tocata marunt a fost calita in 2 linguri de unt pana a devenit aurie. Am adaugat un cartof mic curatat si taiat felii, 200gr de mazare500ml supa de legume si am lasat 20 de minute pe foc.


In acest timp am adus la fierbere 150ml lapte dupa care am pus 30gr gris, amestecand; am mai lasat 2 minute inainte sa o dau deoparte. Peste gris am adaugat un ou, 20gr bacon taiat bucati mai mici, sare, piper, fulgi de chili si am amestecat.  Dupa ce s-a racit compozitia, am luat cu o lingurita cantitati mici din gris si le-am pus usor intr-o oala cu apa care fierbe, unde le-am lasat cam 5 minute (cand sunt gata se ridica deasupra).

Mazarea si cartofii i-am pasat, am potrivit de sare, piper, putina zeama de lime si o lingura de smantana.
Galustele de gris le-am calit in putin unt (yummy...) si apoi le-am adaugat la supa crema (pe cele care au rezistat fara sa fie mancate).
Regret doar ca nu am incercat reteta cand am dat peste ea prima data.




2 comentarii: