vineri, 24 februarie 2012

Bors de cartofi cu costita afumata



Borsul imi aduce aminte de momentele copilariei, cand il gatea mama si adauga zarzavat de la borcan. Nu eram innebunita dupa el neaparat, dar imi placea cum mirosea a sare. Acasa nu se gateau ciorbe, dar borsul era prezent mereu pe masa.

Eu nu folosesc la acest fel de mancare decat legume proaspete asa ca am luat un morcov si l-am taiat rondele, o ceapa am tocat-o marunt, un ardei cubulete (pastarnac mai adaug de obicei dar acum nu am avut) si le-am pus sa se caleasca in ulei, dupa care am adaugat putina apa. Cand au fost aproape fierte, am pus cativa cartofi curatati si taiati cubulete si cateva bucati de scaricica afumata. Aceasta din urma am adaugat-o sa dea gust de afumatura borsului.

Cand toate legumele erau aproape fierte, am completat cu apa (imi place cu mai multa zeama), am adaugat bors (dupa gust)suc de rosii si am lasat pe foc pana a fost gata. La final am potrivit de sare, piper si ceva patrunjel si marar tocate.
Se poate drege cu smantana sau iaurt si merge perfect cu ceapa alaturi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu