duminică, 18 martie 2012

Mancare de pui cu rosii






Dupa o zi plina, cu plimbari pe la gradina zoologica, ikea si supermarket, o cina usoara era tot ce aveam nevoie.

Am gasit ciocanele de pui si, trecand peste imaginile care se succedau in minte si care faceau sa-mi ploua in gura, am ales 5 ciocanele, le-am fiert si am pus deoparte supa. Peste carnea pe care am mutat-o intr-o tigaie am adaugat o conserva de rosii decojite in sos, 5-6 catei de usturoi curatati si feliati, unii zdrobiti, 3 rosii taiate sferturi si jumatate de ardei rosu; sarea si o lingurita sau poate doua de piper cayenne au completat totul. Am lasat pe foc cam 15 minunte, cat sa se amestece aromele si am asezat pe masa alaturi de varza murata din rezerva de muraturi.


In supa de pui in care a fiert carnea am adaugat  o rosie tocata marunt, jumatate de ardei rosu cubulete si un morcov rondele. Am lasat sa fiarba si am pus taitei si putin bors spre final, sare, piper. A iesit numai buna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu