miercuri, 7 martie 2012

Cod cu ananas si sos chilli






De obicei codul il fac la steamer, cu legume; mai scapa insa si ca ingredient pentru alte retete . De data aceasta aveam chef de altceva, alte arome. Imi place foarte mult mancarea asiatica, gusturi care s-au intensificat dupa un concediu petrecut pe acele taramuri si s-au modificat de la comanda de mancare chinezesca la gatitul in propria bucatarie.

Drept urmare am curatat vreo doua cepe, le-am taiat pestisori si le-am pus la calit in ulei si niste cimbru; la acestea am adaugat doua lingurite de sos de soia.



Codul l-am taiat bucati mai mari si l-am adaugat peste ceapa iar deasupra am pus cateva bucati mici de ananas, sos de chilli dulce, cateva feliute de ardei iute, cateva fasii de ardei rosu,  putin ghimbir si am completat cu sos de soia. L-am lasat pe foc pana a fost gata.


Am fiert in acest timp orez si  la final l-am servit drept garnitura. 
Rezultatul - nemaipomenit de gustos!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu