miercuri, 28 martie 2012

Chiftele de pui la gratar cu sofrito cubanez






Pentru weekend-ul ce vine (de fapt pentru intreaga saptamana) mi-am propus mese usoare, mai dietetice daca se poate spune, cu pui si legume, asa ca am inceput din timp.

Am tocat doua bucati de piept de pui la robot, asta dupa ce le-am curatat de pielite. Am maruntit o ceapa si un catel de usturoi si le-am calit in foarte putin ulei; cand au fost gata le-am adaugat peste carnea tocata. Am pus un ou, sare, piper, chimen, verdeata si gata amestecul.


Am format chiftele de marime potrivita, mijlocie, pe care le-am pus in tigaia grill si le-am lasat pe foc pana au fost gata.

Pentru sofrito am tocat 3-4 rosii si un sfert de ardei rosu cubulete, am adaugat o ceapa mica tocata marunt, un catel de usturoi, o frunza de dafin, oregano, putin chimen. Toate acestea le-am calit usor in ulei de masline si am turnat dupa 5 minute putin vin alb sec. Am lasat sa dea un clocot si apoi am luat de pe foc. E numai bun langa chiftelele dietetice de pui si aroma e intr-adevar deosebita.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu