vineri, 30 martie 2012

Curry cu fructe de mare






Pentru aceasta varianta de curry am folosit un pachet de fructe de mare pe care le-am cumparat (inghetate) special pentru a le gati in acest mod. Pe langa acestea se pot folosi si bucati de peste; eu am zis pas la acest ingredient.

Am pus intr-un robot urmatoarele ingrediente: o ceasca de lapte de cocos gras, jumatate de ceapa mica rosie, 5 catei de usturoi, 2 ardei iuti, o lingura pasta de ginger, zeama de la o limette, o lingurita  scortisoara, o lingurita coriandru pisat in mohar alaturi de o lingurita chimen, o lingurita zahar brun, o lingura praf de lemongrass, 3 linguri sos de soia, 3 linguri sos de peste. Compozitia am pus-o intr-un wok si am tinut-o pe foc mare pana a inceput sa fiarba.



Am dat focul la mediu spre mic si am adaugat jumatate de ardei rosu si jumatate de ardei portocaliu, bastonase. Am lasat pe foc 5 minute apoi am adaugat fructele de mare si o cana de ananas cubulete dintr-o conserva si am lasat inca 5 minute la gatit.


Alaturi de curry am pregatit taitei de orez dar acest fel de mancare merge foarte bine si cu orez.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu