marți, 20 martie 2012

Crema de peste afumat cu hrean si smantana






Iarna aceasta am redescoperit aroma hreanului si as putea spune ca il indragesc mai mult decat de obicei. Inlocuirea mustarului cu pasta de hrean pentru gustarile cu sunca de pui sau piept de pui afumat e un deliciu si in acest caz va propun doua retete de crema de peste afumat cu pasta de hrean.


Crema de peste afumat cu hrean, lamaie si mustar


Am dezosat 200gr de peste fumat si am dat la blender impreuna cu 100gr smantana si  2 linguri pasta de hrean. Am pus amestecul intr-un bol si am adaugat 2 linguri suc de lamaie, o lingura mustar Dijon, sare, piper, si am amestecat bine. Inainte de servire am trecut jumatate de ceapa mica prin aparatul de sfaramat usturoi si rezultatul l-am adaugat peste crema de peste. Astfel am utilizat zeama din ceapa si foarte putina pulpa.



Crema de peste afumat cu hrean, capere si castravete


Aceeasi cantitate de peste afumat (200gr) am dezosat si am amestecat la blender cu 100gr smantana si 2 linguri pasta de hrean. Dupa ce am pus amestecul intr-un bol, am adaugat o lingura capere scurse si injumatatite si o lingurita zeama de lamaie, pe care le-am incorporat in crema alaturi de 2 linguri de castravete ras si stors de zeama. La final am potrivit de sare si piper.





Ambele creme de peste le-am servit pe felii de paine prajita, taiate in sferturi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu