marți, 29 mai 2012

Varza calita






Una dintre mancarurile mele preferate este varza calita, mai ales ca este acrisoara si merge de minune cu usturoi. Din productia de muraturi a mamei am ramas cu vreo doua capatani de varza murata si le-am gandit finalul glorios.



Am tocat o capatana si jumatate din varza murata apoi am stors-o de moare si am pus-o deoparte.
2 cepe mari le-am curat si tocat marunt apoi le-am pus sa se caleasca in 4 linguri de ulei; un morcov l-am dat pe razatoare si l-am adaugat peste ceapa calita, alaturi de o lingura bulion si sare, piper dupa gust. Dupa 2-3 minute am adaugat compozitia peste varza tocata, am completat cu 3 foi de dafin si am amestecat.


Am transferat apoi intregul amestec intr-un vas de iena, am completat cu apa cat sa ajunga nivelul ei la cel al legumelor si am introdus vasul la cuptorul incins deja la 180 de grade, fara sa acopar. L-am tinut o ora si jumatate, am completat apoi cu inca o lingura de bulion si l-am bagat din nou la cuptor pentru 20 de minute.

Alaturi de mamaliguta si mujdei a fost delicioasa.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu