sâmbătă, 19 mai 2012

Supa de rosii






Aceasta este o supa pe care v-o recomand din toata inima. Mi-a placut foarte mult si am de gand sa o repet cat de curand.

Am folosit doua conserve de rosii decojite, in sos, ceapa, condimente si supa de pui.
Am scos rosiile din conserva si le-am scurs, pastrand tot sosul. Am taiat fiecare rosie in jumatate si le-am pus intr-o tigaie de teflon, le-am stropit cu 2-3 linguri de ulei, am presarat deasupra cimbru si le-am lasat sa se rumeneasca. A durat cam 30 de minute, timp in care le-am intors de vreo doua ori, cat sa prinda o culoare aramie.



Intr-o oala, intr-o lingura de ulei incins, am calit cam 5 minute o ceapa medie tocata marunt si o lingura de usturoi maruntit si acesta. Am adaugat apoi sare, piper, 1 litru de supa de pui, sosul de rosii din conserva si rosiile rumenite impreuna cu uleiul din tigaie. Am lasat la foc mare pana a inceput sa clocoteasca apoi am fiert supa la foc mic 30 de minute, acoperita de capac; din cand in cand am amestecat, sa nu se prinda.
Se poate orna cu patrunjel maruntit, eu am sarit peste aceasta etapa.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu