joi, 10 mai 2012

Ciulama de urzici






Si pentru ca urzicile proaspete sunt cele mai bune, m-am bagat si eu de-am cumparat o mana, doua de urzici din piata, le-am spalat in apa rece si le-am pus la fiert; cand au fost gata le-am pasat la robot. Am curatat o ceapa in acest timp, am tocat-o marunt si am lasat-o sa se caleasca cateva minute in ulei. Deasupra am pus urzicile maruntite si am completat cu o ceasca din zeama in care au fiert. Dupa ce compozitia de urzici a mai fiert 5-10 minute am adaugat un amestec din 2 linguri de faina alba cu un ou batut bine (se pot pune 2 oua), am asezonat cu sare si piper si am mai lasat-o cateva minute pe foc, amestecand mereu.

Alaturi de ciulama si o portie aburinda de mamaliguta am pregatit si mujdei (usturoi, sare, ulei) la care am adaugat foarte putin otet, ca sa-i mai taie din iuteala; se poate servi ciulamaua si cu crema de hrean.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu