duminică, 20 mai 2012

Drob de pui






Avand pofta de salata de sfecla rosie cu hrean, m-am gandit cu ce as putea-o insoti. Ideea de a pregati un drob mai dietetic, din carne de pui, mi-a venit repede in minte si m-am pus pe treaba.

Am pus la fiert 600gr pipote si inimi de pui amestec in apa cu sare si 400gr ficatei de pui in apa fara sare. Cand au fost fierte (au timp de fierbere diferit) le-am scurs, le-am lasat la racit si le-am tocat la robot.
Am tocat marunt 2 bc de ceapa uscata, 4 fire de ceapa verde, 3 fire de usturoi verde si 2 catei de usturoi, le-am calit in 3 linguri de ulei incins si le-am adaugat apoi peste carnea tocata. Am completat cu o legatura de marar si una de patrunjel tocate marunt, 3 oua si am amestecat; am potrivit de sare, piper.


Intr-o tava de paine am pus hartie de copt, am uns-o cu ulei si am adaugat cam o treime din compozitie, pe care am intins-o uniform. Am curatat 4 oua fierte de prepelita si le-am pus in tava, iar deasupra lor am completat cu restul amestecului. 


Cu o pensula am uns deasupra cu un ou batut bine (de prepelita) si am dat tava la cuptorul incalzit la 180 de grade, unde am tinut-o jumatate de ora. Cand a fost gata am lasat drobul sa se raceasca si apoi l-am feliat. Am completat totul cu salata de sfecla cu hrean, amestecata cu putin ulei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu