sâmbătă, 5 mai 2012

Chilli con carne





Aceasta reteta este delicioasa si merita incercata; nu dureaza mult pana e gata si cred ca satisface si gusturi mai pretentioase.

Pentru inceput am amestecat 150gr porumb cu 250gr fasole rosie si 250gr fasole alba, toate trei de la conserva (se poate pregati si cu fasole din casa, dar  mi-a fost mai la indemana sa o folosesc deja fiarta).


Am tocat 600gr carne de vita pe care am prajit-o intr-o tigaie, in 3 linguri de ulei. Cand a fost gata, am adaugat o lingura de cimbru uscat si jumatate din supa de legume (700ml), chimen si coriandru boabe zdrobite in mohar, am acoperit cu capac si am lasat sa fiarba pana a scazut supa de tot.


In acest timp am tocat 2 cepe si 4 catei de usturoi marunt si am taiat cubulete doi ardei grasi, unul iute si jumatate de telina. Am adaugat legumele peste carne, conserva de rosii in sos (rosiile maruntite), supa de legume care a mai ramas, o lingura de zahar brun si am lasat sa fiarba 35-40 de minute. Cu un sfert de ora inainte de final am adaugat fasolea si porumbul si am acoperit la loc cu capac.


Pentru servit am tocat patrunjel marunt, am presarat deasupra si am adaugat cate un cubulet de ciocolata si putina smantana. Se poate servi simpla sau insotita de orez fiert.


Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu