duminică, 6 mai 2012

Mancare de ciuperci cu legume






Pentru astazi am pregatit o mancare simpla dar gustoasa: ciuperci cu legume.

Dintr-o caserola cu ciuperci mari mi-au mai ramas vreo 7 bucati, pe care le-am taiat in 6 fiecare.
Doua cepe taiate pestisori le-am pus la calit intr-o lingura de ulei si, dupa ce s-au aurit, am adaugat 2 morcovi curatati si taiati rondele. Am pus o cana cu apa si am lasat sa fiarba.


Cand au fost aproape gata morocvii, am adaugat o lingura de bulion, ciupercile si am lasat sa fiarba la foc mic, completand si cu putina apa.
In acest timp am tocat cubulete 2 ardei grasi rosii si 2 rosii fara pielita si am adaugat totul peste legumele puse la fiert (asta s-a intamplat cam in 15 minute dupa ce am pus ciupercile).

Legumele au fiert pana a scazut apa, am potrivit intre timp de sare si am adaugat o lingura de oregano.

La final am tocat usturoi verde si am asezat deasupra.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu