sâmbătă, 12 mai 2012

Chiftele de cartofi cu carnati






Pentru aceasta reteta am avut nevoie de 500gr de cartofi i-am curatat si i-am taiat cuburi dupa care i-am pus la fiert in apa sarata pentru vreo 20 de min. I-am scurs, i-am lasat putin sa se raceasca si i-am amestecat cu 50gr unt, 80gr cascaval ras, 2 oua; am pasat totul pana am ajuns la o pasta fina. Am adaugat marar si patrunjel tocat marunt si am potrivit de sare si piper.


Un carnat de casa l-am lasat fara pielita si l-am desfacut in bucatele mici, pe care le-am integrat in compozitia de mai devreme. Am amestecat bine si am format bilute mici pe care le-am pus intr-o tava, pe hartie de copt, si le-am dat la cuptor la 180 grade pana s-au rumenit. Unele dintre bilute au ajuns in tigaie (mai putine), dar varianta care mi-a placut mai mult a fost cea la cuptor.


Sunt nemaipomenite cu salata verde si ridichi. Merg la micul dejun sau la pachet sau, de ce nu, la un picnic.




O alta reteta de chiftele de cartofi pe care o recomand este urmatoarea: 500gr de cartofi curatati se dau la robot. Se amesteca cu un ou, sare, piper si putina nucsoara. Se completeaza cu o lingura de marar tocat, o lingura de amidon si 40gr de telemea maruntita. Dupa ce s-a amestecat bine totul, se formeaza chiftele care se prajesc in ulei incins pana se rumenesc (aproximativ 6 min fiecare).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu