sâmbătă, 7 aprilie 2012

Vita in sos de bere neagra






In amintirea dupa-amiezelor din Dublin am pregatit aceasta reteta de vita cu bere, mai ales ca imi faceau cu ochiul vreo doua sticle de Guinness din frigider.

Am curatat de pielite si am taiat cubulete antricotul de vita (aproximativ 600gr). Am curatat si tocat pestisori o ceapa mai marisoara, am curatat si taiat cuburi mai mari un morcov si am calit toul intr-o tigaie in care s-au incins 2 linguri de ulei. Cand ceapa s-a patruns am adaugat 3-4 catei de usturoi zdrobiti, cubuletele de vita si le-am lasat cam 10 minute pe foc, amestecand din cand in cand.



Am transferat compozitia intr-un vas de iena, am potrivit de sare, piper, am completat cu 2 sticle de bere Guinness, doua maini de hribi inghetati, am acoperit cu folie de aluminiu si am dat la cuptor la 180 grade, unde a stat cam 2 ore-2 ore si jumatate.

Se poate servi cu piure, cartofi natur sau chiar cu bulete de cascaval, cum am facut eu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu