duminică, 1 aprilie 2012

Si...din nou cheesecake






V-am zis eu ca voi reveni asupra retetei, cu o alta incercare, si m-am tinut de cuvant.
Am achizitionat cateva cutii de lapte condensat si aceasta este una din retetele pe care le-am incercat cu noul ingredient, de fapt chiar prima.

Am maruntit intr-o punga, cu melesteul, 140gr de biscuiti digestivi; nu i-am facut foarte fin, lasand si bucatele un pic mai mari. I-am amestecat cu 100gr de unt topit si am pus totul intr-o tava, presand usor.
Separat am combinat o cutie de crema de branza de 200gr, 250gr de crema de branza proaspata si 400gr de lapte condensat. Am turnat peste blatul de biscuiti, am acoperit cu staniol si am dat la cuptor pentru o ora, la 170 grade.




Pentru motul de fructe am avut cateva mure inghetate pe care le-am amestecat cu gem de fructe de padure; proportia este de 1:1 dar se poate varia.
Un deliciu!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu