luni, 9 aprilie 2012

Orez cu legume






Am primit pachet niste pepene murat si mi-am zis sa-l insotesc cu ceva gustos, cum ar fi acest orez cu legume.

Am curatat un morcov si l-am dat pe razatoare, am curatat o ceapa si am tocat-o marunt, iar jumatate de ardei rosu l-am taiat cubulete.

Am incins 2 linguri de ulei intr-o tigaie si am calit ceapa. Cand s-a facut aurie am adaugat morcovul si doua linguri de bulion, am amestecat si am lasat sa se patrunda 2-3 minute apoi am adaugat putina apa si o cana de orez, spalat deja. Dupa 5 minute am rasturnat amestecul intr-o oala, am completat cu apa si am lasat sa fiarba.


In acest timp am curatat 2 cartofi mai maricei, i-am taiat cubulete si i-am adaugat in orez impreuna cu ardeiul rosu, am potrivit de sare si am lasat sa fiarba.
Cand a fost gata am adaugat piper si patrunjel tocat si am completat cu bucati zemoase de pepene murat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu